24 MARKKINOINTI-OIVALLUKSEN JOULU­KALENTERI

Joka joulukuun aamu aattoon asti saat uunituoreen markkinointioivalluksen. Saat uusia näkökulmia, laitat itsesi pohtimaan ja suunnittelemaan omaa liiketoimintaasi.
24 napakkaa suupalan pituista videota - ja sinäkin oivallat!

Ota joka aamu pieni hetki yrityksesi - tai tulevan yrityksesi - kehittämiselle.
Kalenteri on myynnissä jouluun asti ja vinkit ovat käytössäsi vuoden.  

Oivaltavat vinkit markkinoinnin suunnitteluun

Oman toiminnan suunnittelu voi tuntua työläältä. Joskus tarvitaan vain pieni oivallus ja saat uutta puhtia ja uusia näkökulmia.
Oppilan 24 markkinointioivalluksen joulukalenteri tarjoilee sinulle joulukuun aamuina suupalan kokoisia oivalluksia, joiden avulla yrityksesi - tai tulevan yrityksesi - toiminta saattaa saada uusia ideoita. 

Mitä markkinointi­oivalluksia?

Tällä videolla Oppilan kouluttaja Taina Norha kertoo, mikä on markkinointi­oivallusten joulukalenteri. Katso reilun 3 minuutin pituinen video ja nappaa joulukalenteri itsellesi. 

UUSIA OIVALLUKSIA YRITYKSELLESI

On mahdollista, että olet oppinut markkinointia työssäsi, kantapään kautta. Mahtavaa! Minulla on nyt ilo tarjoilla sinulle hyvä kattaus markkinoinnin peruskäsitteitä ja digimarkkinoinnin perusperiaatteita. 

Herätän sinut oivaltamaan asioita itse ja näkemään tuttujakin asioita uusista vinkkeleistä. Onpa upeaa, että voit joka päivä pienen hetken istua ja ajatella omaa liiketoimintaasi - tai sitä tulevaa - kaikessa rauhassa kenties uudesta näkökulmasta.

Tule siis mukaan: pieni panos sinulle, iso vaikutus yrityksellesi!

MARKKINOINTI­OIVALLUKSIA

24 napakkaa ideavideota näistäkin asioista. 🎄 Äläkä ajattele, että nämä olisivat vain joulunalusaikaan: palaat näihin kerta toisensa jälkeen myös ensi vuonna. 🎄 Materiaalia on yhteensä yli kaksi tuntia - todella tuhti paketti, siis!

MARKKINOINTI

Mitä kaikkea markkinointi onkaan? Mainonta on vain yksi osa sitä! Käymme läpi perusasiat, joiden suunnitteluun voit jatkaa.

SOMEKANAVAT

Mitkä somekanavat ovat pinnalla vuonna 2022? Mikä on Tiktok? Keitä on LinkedInissä? Entä mihin somekanaviin kannattaa panostaa? 

HAKUKONEET

"Jos Google ei sinua löydä, et ole olemassa," tapaan sanoa. Miten löytyä hakukoneista? Miten tehdään hakukoneystävällistä sisältöä?

SÄHKÖINEN BRÄNDI

Sinulla on oma brändi ja sen näkyminen myös verkossa on tärkeää. Miten onnistut siinä pienellä vaivalla?

ALGORITMIT

Pieni perehdytys somekanavien algoritmeihin ja hakukoneiden logiikkaan. Toimivatko vippaskonstit?

SEGMENTOINTI

"Kaikki ostokykyiset ovat asiakkaitamme." Juu, mutta usein on syytä pohtia, miten asiakkaita voisi segmentoida ja keitä tavoitella.

ASIAKKUUDET

Miten pidän huolta nykyisistä asiakkaistani? Entä mistä löytyvät uudet asiakkaat? Tai prospektit ja mitä ne nyt olivatkaan.

LISÄMYYNTI

Lisämyynti-ideoita voi keksiä ihan rajattomasti. Tämän jälkeen et malta edes odottaa niiden pohtimista!

Saat myös 56-sivuisen työkirjan tukemaan omaa työskentelyäsi! Voit ladata sen omalle koneellesi ja/tai tulostaa sen työkaluksi itsellesi. Saat myös vinkkejä työkaluista ja lisälukemisesta.

KALENTERI KÄYNNISTYY 1. JOULUKUUTA

Mukaan pääset jouluun asti. Ensimmäinen luukku avautuu joulukuun 1. päivänä. 

TILAA JOULU­KALENTERI TÄSTÄ

  • 24 luukkua
  • 24

    Osta heti
  • Joka päivälle napakka oppitunti
  • Markkinoinnin perusteita
  • Sisältömarkkinointia
  • Hakukonemarkkinointia
  • Segmentointia
  • Ja vinkit työkaluihin
  •  

Palautteita Oppilan Tainan koulutuksista